søndag 12. august 2012

Potetsalat med dill og sennep

Enda en oppskrift på sommerens favoritttilbehør: potetsalaten. Denne ligner mer på
standarvarianten enn min friske potetsalat med pesto, men har blitt piffet opp med grov sennep.

Kokte poteter i biter
1/2 gul løk
2 ss soyarømme
1 ss grov sennep eller
1 ts dijonsennep og 1 ts agavesirup
1 ts frisk eller tørket dill
Salt og pepper

Hakk løk og bland i med potetene. Tilsett resten av ingrediensene og smak til med salt og pepper.
Kan også brukes som pålegg på brødskiva!

4 kommentarer:

  1. Hva skal man med "ekte vare " når man kan velge vegansk?
    jeg har aldri likt vanlig potetsalat, siden jeg ikke takler majones. men jeg tror jeg hadde elsket din variant med pesto :D

    SvarSlett
  2. Det kan rett og slett ikke bli nok potetsalat om sommeren!<3

    SvarSlett
  3. Så det finst vegansk sennep? I så fall er livet mitt redda. :- ))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har tilgode å se en sennep som IKKE er vegansk ;) Bare å kose seg.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...