tirsdag 14. august 2012

Middag hos Kaja (Veganerliv)

Det er virkelig helt fantastisk å spise med andre veganere. Man er ikke lenger den sære som bare spiser gress og ikke må man forsvare hvorfor man ikke vil at dyr skal drepes. Beste av alt er det jo når du blir tatt i mot med åpne armer, kommer til ferdigdekket bord og ingen rynker på nese av at du har invitert deg selv. Vi har spist middag hos Kaja fra Veganerliv og forloveden Morten.


Tallerkenen min med maiskolbe, grønn salat, grillspyd med tofu, potetsalat og focaccia.
Grilling er livet, selv om maten må nytes inne.

Jeg vet ikke om det er Morten eller Kaja som skal ha æren for disse, men grillspydene
var i alle fall utrolig gode, med marinert tofu, squash og paprika.

Men jeg er ikke helt frekk heller da, vi hadde med oss både vin og focaccia.

Etter maten gruste jeg alle i brettspill og band hero og fikk kose på denne fine frøkna:

Ponyo, verdens mest kosete katt. Kaja og Morten har to kaniner, to katter og en degus.  Bilde av Kaja.

11 kommentarer:

  1. Veldig gøy å ha dere på besøk! Håper vi kan gjøre det igjen snart :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempehyggelig! :D Det må vi absolutt gjøre. Jeg liker forresten at du overså brettspillkommentaren min ;)

      Slett
  2. Haha, må la deg ha noen gleder!

    SvarSlett
  3. eg oversåg an ikkje :D glede meg te neste gang!

    SvarSlett
  4. Huh, har de 3 kaniner nå?? Det har jeg ikke fått med meg :-)
    Så hyggelig! Jeg vil også på besøk hos Kaja og alle.

    SvarSlett
  5. Så ikke det med tre kaniner! Nei, jeg har fremdeles bare to. Det er nok foreløpig :P

    SvarSlett
  6. Haha, jeg trodde det var tre :P

    SvarSlett
  7. ÅH!! Lucky you! Ser fantastisk ut!

    SvarSlett
  8. Heldiggrisen!:D Og fine pusen da<3

    SvarSlett
  9. Skulle ønske jeg hadde venner som kunne servert meg så fristende mat!

    SvarSlett
  10. Er kjempe heldig dere som kan besøke hverandre :) Maten ser uber god ut!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...