onsdag 27. juni 2012

Verdens beste pastagrateng

Jeg lover, denne er sykt god! Jeg var på grilling hos Vegetarbloggen her forleden, hvor hun
serverte denne pastagratengen som tilbehør. Jeg måtte ta en liten smak før den gikk i ovnen
og klarte ikke stoppe. Innen all den andre grillmaten var klar, hadde jeg allerede spist meg halvmett
på grateng. Jeg måtte selvfølgelig lage den selv når jeg kom hjem og klarte helt fint å spise alt alene.

Se så kremet og fin! Hvit saus med smak av ost og tomat. Nam!
Oppskriften finner du her.

6 kommentarer:

  1. Gøy med veggis-venner ;) Dette ser supergodt ut!

    SvarSlett
  2. Åh herregud, klarer ikke mer. Denne så helt himmelsk ut, og barna mine kommer jo til å opphøye meg til Gud når jeg lager denne til dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, så søt du er! :P Den er så enkel å lageog krever bare ingredienser man stort sett har i hus fra før. Kjempeenkelt!

      Slett
  3. Mac n' Cheese er jo faktastisk godt! Denne varianten skal prøves!:D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...