mandag 2. juli 2012

Middag hos Vegetarbloggen

I går var vi på middag hos den fantastiske Mari og fikk servert noe av det beste jeg vet i hele verden:
nøttestek with all the fixings. Kokte/stekte/bakte poteter, brokkoli, kålrabistappe, gratinert blomkål,
soppsaus og tyttebærsyltetøy. Vi hadde til og med riskrem til dessert, skikkelig julaften!
(I bytte måtte vi se på fotball, men det var helt greit, jeg ser på hva som helst for nøttestek.)

Jeg har forresten mistet pcen min i gulvet, så det blir lit stille fra denne kanten fremover.

10 kommentarer:

  1. oh man. Nesten så jeg vil at det skal være julaften hver dag hele året. Så heldige dere er som får servert så flott middag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg og. ELSKER nøttestek. Men på den annen side så er det hyggelig å ha laget seg egne tradisjoner så man har noe å glede seg til. Julaften skal jo være litt spesielt, så dumt å spise nøttestek hver dag :P

      Slett
  2. Svar
    1. Hahahaha, nå fikk du meg til å tenke på "Sunny D and rum (yum, yum)" :P

      Slett
  3. Åå, det var skikkelig julemiddag ja! Ser dødsboet ut!

    SvarSlett
  4. Nam! Ser veldig godt ut :) Du er heldig ;) Håper du er tilbake snart! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Carita, så hyggelig å høre! :D

      Slett
  5. Svar
    1. Bare å fylle opp frysern. Oppskriften gir shitloads med nøttestek :P

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...