søndag 3. juni 2012

Veganske kaker og cupcakes på sommermarked



I dag har jeg vært med på sommermarked på Tou Scene for å selge veganske søtsaker.
For ordens skyld har jeg ikke bakt noe som helst, bare solgt, prøvesmakt og pushet de på andre.
Disse cupcakesene er fra Vegetarbloggen og var med sjokolade og peanøtt. Fantastiske!

Oreocupcakes - sjokolade, kjeks og ostekrem. Mmmmmmmmmm!

Tiramisucupcakes med kaffe og krem.

Bananasplitcupcakes. Skikkelig mums.

Bananmuffins med sjokoladebiter fra Veganeren. Saftige og gode.

Knallgode brownies med peanøtter og kremost.

Fordelen med å være med å selge er at alle tror jeg har vært med å bake. Triks i ludo!
Cathrine til venstre og Mari bak kamera. Godt fornøyd og litt kvalm.


6 kommentarer:

  1. Kunne ønske jeg hadde vært der! Ser utrolig digg ut! Liker bildet av deg og Cathrine, hehe :)

    SvarSlett
  2. Nom nom!! Så utrolig deilige søtsaker (ja, og kakene ser gode ut også, tøhøhøhø.. neida.. joda.. men dere var fine) :-).. Hadde veldig lyst til å ta turen før jobb, men det var før jeg ble for sein til jobb i utgangspunktet, heh..

    SvarSlett
  3. Så utrolig FINE cupcakes!!! Og helt sikkert veldig gode også!! :D

    SvarSlett
  4. oh man. Lett at jeg skal tilbringe mer tid sammen med "Vegan cupcakes take over the world" fra nå av.

    SvarSlett
  5. Åh herregud så godt det ser ut!
    Tror jeg må flytte til Stavanger

    SvarSlett
  6. Hihi, her var det noe for en hver smak, namnam:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...