onsdag 11. april 2012

Ferdigburger med kikerter og peanøtter

Ferdigburgere er genialt å ha liggende i frysern. Kan spises som de er eller
varieres med ulikt tilbehør. Av åpenbare årsaker liker jeg burgerene mine best i brød,
helst en grov type (disse er polarbrød) med masse grønnsaker og chiliketchup.

Disse frossenburgerne (og to andre smaker av samme type) var de eneste
Sverige hadde å by på som ikke inneholdt hønemensen.
De er til og med haket av for veganske på forsiden av pakken.
Fantastisk å slippe å lese innholdsfortegnelser hele tiden!

Litt lugubre før steking. Kikerter, krydder og hele peanøtter.
Veldig gode på smak og stappfulle av proteiner som metter lenge.
Enkel og fantastisk hyttemiddag. Tar ikke lenger tid enn en posesuppe.

7 kommentarer:

  1. Æææsj, hønemensen. Så utrolig heslig. Det skal jeg ta med meg videre, sterkt virkemiddel! Men det er jo fakta. Du får sagt det du.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja det er jo dritekkelt! Kan ikke fatte at jeg dytta i meg det før i tiden :P

      Slett
  2. Noe en kan få ta i her i Norge? Finner sjelden gode veganske burgere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tviler på det, har i hvert fall ikke sett de noe sted. Jeg er veldig glad i Mexiburgerne til Nutana og alle burgerne fra Viana, har du prøvd de?

      Slett
  3. Lag sjæl! Det er alltid best og ca gratis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig med deg, jeg er bare så utrolig dårlig på det :P Men jeg gir ikke opp, skal gi det en ny sjangs.

      Slett
  4. Håper jeg finner disse i år :) Ser jo ganske digg ut!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...