fredag 15. mars 2013

Rå matbarer og mørk sjokolade

Jeg må bare komme med en liten anbefaling om to digge produkter fra iHerb. Rå matbarer og fantastisk god, mørk sjokolade fra Chocolove i ulike smaksvarianter. Sistnevnte er det min gode venn Cathrine som tipset om, da hun hadde bestilt sånn ca 50 sjokoladeplater på rappen. Og med god grunn, for disse sjokoladene er kjempegode! Jeg er ikke noe stor på godtespisingen, men disse forsvant med en gang og jeg måtte rett inn og bestille mer. Sjokoladeplatene finnes i to størrelser og ulike smaker. Jeg prøvde mandler og havsalt, bringebær og appelsinskall, alle veganske. Bare se etter de med mørk sjokolade. Nam! Du finner dem her!

Matbarene er helt supre å ha i skapet, på farten og som mellommåltid. Jeg spiser de hele tiden. Disse er med smak av sjokolade og kokos og er glutenfrie, veganske og 80% rå. Laget av nøtter, dadler, agavenektar, brun risprotein og spirer. Ikkeno sukker og dritt med andre ord. De finnes også i andre varianter her!

Er du ny på iHerb? Bruk koden TIV483 ved din første bestilling, så får du fem dollar i avslag. Holder du deg i tillegg under 200 kroner, så slipper du toll også.

6 kommentarer:

  1. Disse produktene skal jeg sjekke opp. Takk for at du deler det! =)

    SvarSlett
  2. Takk for gode tips - jeg skal legge inn bestilling på sjokoladen :) De matbarene fra Raw Organic Food Bars har jeg spist maaaaange av, de er fantastiske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fikk ny forsyning i går og nå forsvinner platene en etter en her :P

      Slett
  3. Heihei:-) Jeg strever litt med å finne fram på IHerb, men har også veldig sansen for alt det økologiske til finfine priser :-)
    Jeg må ellers fortelle at i dag har jeg lagt ut en dessert som er sterkt inspirert av deg! En (is)krem basert på kokosmelk og hasselnøtter. Har henvist til bloggen din, altså - det skulle jo bare mangle :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, iHerb er en jungel når du ikke er helt fortrolig med siden. Men mange bloggere har guider med steg for steg som du kan sjekke ut, f.eks denne: http://lovelyliller.com/iherb-guiden/

      Isen så kjempegod ut! Og bloggen din også, forøvrig. Elsker å komme over nye veganblogger med litt andre vinklinger :) Takk for referansen!

      Slett
  4. De barene er såå gode, men har ennå ikke smakt på sjokoladen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...