onsdag 1. februar 2012

Pakker fra iHerb

Gikk litt bananas og bestilte fire pakker i samme slengen.
Litt som julaften, bare at du betaler alt selv.

Supermat fra Navitas Naturals: Incabær, lucumapulver, hvite bjørnebær, gojibær og kakaonibs.
Alt er økologisk, glutenfritt, ikke varmebehandlet og med skyhøyt næringsinnhold.

Rå og økologiske barer med nøtter og tørket frukt i fem smaksvarianter.

Hempfrø uten skall - inneholder alle aminosyrene, også de essensielle og er derfor en
fullverdig proteinkilde. Inneholder i tillegg riktig balanse mellom omega 3, 6 og 9.



"Green Kamut is grown high in the mountains on an ancient volcanic lake bed,
brimming with nutrients, watered with mineral springs and harvested at the peak of nutrition."


Silketofu til paifyll, sjokolademousse og smøreoster.
Dyrt i Norge, dritbillig på iHerb.

Te er superbillig og veier nesten ikkeno - perfekt for å runde opp til 200kronersgrensa.

Slå av noen kroner på første bestilling ved å bruke koden min.




11 kommentarer:

  1. Jeg digger Navitas merket. iHerb er favoritt nettbutikken til mange i bloggverden! ;-) Masse flott du har handlet.

    SvarSlett
    Svar
    1. iHerb er fantastisk! Første gang jeg prøver Navitas, men jeg ser at det er et merke jeg kan stole på. Det aller meste er rått og økologisk.

      Slett
  2. Hold oss oppdatert om hva du bruker Lucuma til. Jeg har også enn sånn pakke i skapet - har prøvd å bruke det i desserter som smakstilsetning, men det har foreløpig ikke vært noe vellykket. Kanskje du finner på noe lurt?

    SvarSlett
  3. YEY, lucky you :D Elsker Iherb altså!! Så masse godt du har bestilt!
    Fikk 3 pakker fra Iherb selv i dag. Litt flaut egentlig, siden jeg jo nå jobber på posten. Og hun som sorterer posten for område jeg bor i, viste hvem jeg var lenge før jeg startet der, fordi det kommer pakker til meg hele tiden :P Så nå blir jeg mobbet masse på jobb, haha :)

    SvarSlett
  4. Ai, så mye digg! Jeg har kjøpt chiafrø fra Navitas gjennom iHerb, det funker knall i smoothie. Takk for masse gode tips! Hempfrø og linfrøolje står herved på iHerb-handlelista mi.

    SvarSlett
  5. Hoho! iHErb er fantastisk! Fikk to pakker her om dagen med 1.25 l agave, chiafrø, raw kakaopulver, yogi te, peppermynte ekstrakt, peanutmel og en plate vegansk mørk sjokolade! NOM!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hørtes digg ut! Chaifrø har jeg tilgode å prøve, men skal ta med i neste bestilling. Hva bruker du peanøttmelet til?

      Slett
  6. Hvor mye koster det for tingene du bestiller?
    Kanskje du vill sette opp litt priser? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan jeg bli flinkere til ja, takk for tilbakemeldingen! :) Jeg bestiller alltid for 200 kroner og får som regel med en fire-fem ting. Av de litt dyrere supermattingene, får jeg ca to per pakke. Jeg skal redigere innlegget og legge inn litt priser :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...