søndag 9. oktober 2011

Vegan dinnerparty

I går var jeg så heldig å få bli med på middagsselskap hos
den fantastiske Cathrine (Veganeren).

Helt sinnsykt god ovnsbakt burrito med tvp (soya"kjøttdeig")
og nøtteost, med all the fixings.
Foccacia med urter og grønnsaker,

 pai med grønnsaker og facon-bacon,

 rå kake med blåbær og cashewnøttkrem,

 marsipankuler med limesmak og sjokoladetrekk,

mokkakake,

 Pacman-kake. Neida, suksesskake med kjempedigg
vaniljekrem.

og kokoskrem til alle de fantastiske kakene.

Alle oppskriftene finner du på bloggen til Cathrine som nevnt innledningsvis.
Alle bilder av Mari og Erik (Vegetarbloggen og ESJ

Jeg er så glad for at jeg kjenner så mange flotte veganere,
og for at jeg slapp å spise noe før klokka seks om kvelden dagen etter :P 

2 kommentarer:

  1. Herlighet, her var det mye digg!!! :-O jeg sikler, virkelig!

    SvarSlett
  2. Jeej, det var superhyggelig med så fantastiske folk på besøk. Synd jeg bor i huttiheiti uten busser, ellers kunne dere kommet hit HELE tiden. :p Men det blir definitivt ikke lenge til neste gang!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...