lørdag 3. januar 2015

Godt nytt år!

Frokost første nyttårsdag; rester av nøttestek med stekte poteter, gulrotpuree, dampet blomkål og fløtesaus.

Herrigud, dere ass <3 Jeg har ikke blogget siden i sommer, og like vel tikker det daglig inn nye likerklikk og kommentarer på bloggen, facebooksiden og bloglovin. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke at jeg er mer populær når jeg ikke publiserer noe, men jeg blir i hvert fall veldig rørt og inspirert til å fortsette å legge ut dyrevennlige oppskrifter. Tusen takk, dere gleder et matvraks hjerte!

Så hva har egentlig skjedd siden sist? Jeg har spist masse mat, som vanlig. Jeg har tatt bilde av mye av det jeg har spist, som vanlig. Noe av det skal jeg publisere, som vanlig. Også har jeg vært i Mexico i jula og lagt på meg noen kilo der også. Alt er som det skal.

Og jo, også har bloggen hatt en million sidevisninger :D Jeg har ikke råd til noen give-away, så jeg gir deg heller et knippe oppskrifter fra bloggen som jeg selv liker veldig godt. Det skulle egentlig være topp 10 fra året som har gått, men der var det visst bare syv, så da gjør vi det på denne måten.








Takk for et fint år (med syv oppskrifter) og velkommen til et nytt med forhåpentlig vis litt mer å sette tenna i. Håper alle har kost seg masse i jula. Vi sees snart med en oppdatering fra Mexico.

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også :D Og ikke minst takk for oppskrift samlingen over, den ser rett og slett lekker ut :D Alt det beste for 2015 xx

    SvarSlett
  2. Jippi, endelig! Du vet jo at du har en av mine absolutte favorittblogger på hele nettet, så du må fader meg få deg aktiv igjen! :D :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...