onsdag 26. desember 2012

Vegansk julebord

Tidligere i desmeber hadde vi veganjulebord i Stavanger hvor alle tok med litt hver til felles koldtbord. Masse god mat, masse hyggelige folk og ikke minst masse rester. Jeg husker ikke alt vi spiste, men på bordet ser du alt fra nøttestek med julete tilbehør til pastasalater, gryteretter og indisk. Det er viktig å leve litt farlig iblant.

Det var mye rare smaker som havnet på tallerkenen, både julete og utradisjonellt. Sinnsykt godt!

Dessert må man også ha. Lussekatter, riskrem, kokosmakroner, karamellpudding og fruktpaier.

Godt fornøyd med årets julebord alltså. Gleder meg allerede til neste!

4 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg litt lyst til å bli veganer i grunnen;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det synes jeg du skal! ;) eg har aldri spist bedre mat enn jeg gjør nå. Fargerikt, næringsrikt og veldig veldig smakfullt. Ta ett steg av gangen :)

      Slett
  2. Masse godt her! Skjønner ikke hvor folk tar det fra, at det er kjedelig og du ikke kan bli mett om du er veggis... for noe tull:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig! Det er vel bare et tegn på dårlig fantasi og kreativitet ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...