fredag 18. januar 2013

Vegansk maki fra Sushi City, Byporten

En diger posjon maki og jeg kan dø lykkelig. Dette er i tillegg en av de aller beste jeg har smakt.
Sushi City tilbyr to typer vegansk maki; den ene med avokado, vårløk og sesamfrø, den andre med sopp, asparges og teryakisaus. Jeg må selvfølgelig alltid ha en av hver. Dette er virkelig gourmet! Og billig er det også. Disse koster 55,- og 65,- om du tar de med deg og litt mer om du spiser der.

Er du skeptisk til rå fisk, er glad i dyr eller bare vil unngå kvikksølvforgiftning - da bør du prøve vegansk maki. Jeg lover deg du ikke vil savne noen ting.


Sushi City finner du inne på Byporten Shopping på Jernbanetorget, rett ved Egon.
De har både takeout og sitteplasser.
Tlf. 23 36 21 80

Vil du ha flere tips til spisesteder som tilbyr vegansk mat?
Sjekk "Spise ute"-kategorien øverst på menylinjen.

6 kommentarer:

  1. Dette er jo kjempenærme meg det! Tror faktisk jeg må kjøpe dette veldig snart, for nå har jeg hatt lyst på kjøpt maki så lenge, og disse to variantene høres fantastiske ut!

    SvarSlett
  2. Så gøy, den har jeg gått forbi mange ganger og tenkt "meh, de har sikkert ikke noe vegetarsushi". Skal prøve neste gang jeg går forbi!

    SvarSlett
  3. Fantastisk, takk for tipset! Fint å vite om enda et vegan-vennlig spisested til neste gang jeg skal til Oslo :)

    SvarSlett
  4. Kjempegod Vegansushi på byporten! Pleier ofte å stikke innom der for en bit etter trening nomnom! :)

    SvarSlett
  5. Awesome! Her skal jeg til uka! Steike at jeg ikke har oppdaget denne bloggen noen år tidligere! U go girl!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er der neste hver eneste uke :P Beste makien jeg vet om, også får man så mye for pengene. Takk for fine kommentarer, min venn <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...